Bijeenkomsten op en rond het water

De stichting Società Contessa Rotterdam (SCR) is een unieke sociëteit, exclusief voor ondernemers uit voornamelijk het midden- en het grootbedrijf. Uniek, omdat de sociëteitsavonden altijd plaatsvinden aan boord van de Contessa*, varend door het Rotterdamse havengebied.

SCR organiseert bijeenkomsten op en rond het water voor inspirerende en daadkrachtige entrepreneurs. Naast de bekende sociëteitsavonden worden er diverse evenementen georganiseerd. Bovenal is het een gezellige vriendenclub voor dames en heren om ervaring, business en kennisdeling uit te wisselen.

v.l.n.r. Mike Spil, Frans Beskers, Gert Stubbe, Bianca te Vrede

Oprichting

In maart 2009 is het bestuur van de stichting SCR gevormd door André Eleveld (Rederij Erasmus), Arend Overduyn (Eagle Business Group), Eric van Jarwaarde (Vendit winkelautomatisering), Gert Stubbe (Nic Visser Kantoorwereld) en René van Rooijen (RED Development and Consultancy).. De oprichting van SCR heeft op 27 mei 2009 plaatsgevonden.

Op 1 juli 2009 gingen de trossen van de Contessa los en vond de introductieavond plaats, gevolgd door de eerste officiële maandelijkse sociëteitsavond op donderdag 3 september 2009. De doelstelling is te groeien naar maximaal 75 deelnemers.

*De Contessa ligt in Rotterdam in het Boerengat aan de Admiraliteitskade, tegenover Proeflokaal Kade 87.

• Exclusief voor ondernemers      • Ervaring en kennisdeling     • Evenementen en excursies       • Bijeenkomsten voor relaties

Realisatie website door MultiCopy Capelle a/d IJssel / Rotterdam Oost Copyright© 2016. All Rights Reserved.